CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 4, 2010

tOkketOOkk!!

tok!tok! assalamualaikum..anybody Ome?? uh uh..idup lg ke blog aku neh??
hikhik...ujud lg upernye..nk sign in pon leh lupe email ngn p/w..wat to do?da lame nOr tgglkn ko kn en.blog. sian...sowwy eyh..last entry bln 2 kot..skang da bln 5 nih en blog..agak lame ah kan da 3 bulan xidupkn en blog nih..
kerana kebizian keje dan idup skang..haku tgglkn en blog.byk aku nk kongsi7 cerite kt sini tp haku amek mane yg sgt happy sudey la kn.yg laen sume kehidupan bese aje..
~
ngape tibe7 aku nk bkk blog nih?
1. sebab haku tgk bos haku xde kt lam bilik..mengulOr agaknye (walopon haku tau die salu mengulOr tp ngape arini je aku rajin bkk blog?abaikan..)
2. sebab aku bosan..keje aku betimbun sentiase xabes..baru mggu lpas aku kosongkn in-tray aku..mggu ni kembali penoh..aku jenuh tgk in-tray..aku gagahkn ati bkk blog nih.
3. sebab aku tbe7 tpikir..aku salu baca blog membe7 tp ngape malas beno nk bkk blog sendirik?humban segala mende kt blog sdri?ksian ko en blog..ni ha aku br nk aktif berblog.
4. sebab sejak7 aku buat last entry tuh sejak7 tu aku jd sorg yg pemalas sebe sebi..xtau ngape..
5. sebab da xde sebab!!layan jOlah...
~
BULETIN UTAMA - haku pregnant!! syukur alhamdulillah kn..tuhan kurniakan rezeki lepas abes sume dugaan yg aku face..spttnye da lame kot dpt rezeki nih tp TUHAN maha kuasa kn.hape-hape pon haku seronok...sume org seronok..alhamdulillah..doakan kami selamat sume hokeyss.skang baby da masok 4 bulan a.k.a 16 minggu 6 hari.
BULETIN 1.30 - kt umah aku jd kawan dan isteri kpd si hubby..kami mmg chomel..owh sy sygkn u!! slalu kuar berdating di ujung mggu..tgk movie..window shopping..karokey besame!! love..love..love..
kt opis aku jadik kuli la weii..SAYA YANG MENURUT PERINTAH...kalo nk explain bab keje ni mao berpage-page..so pendekkn sbb Buletin 1.30 je pon kn..hape7 pon di opis aku tensi!! ,ujor ade kwan7 yg best jek kt opis kn..so sy enjoy!!tensi time kne pggl ngn BOSS je la kn..
sah..aku ketandusan idea..baru nk warm up kn sbb da lame xhambur idea kt sini..hagaga..nnt7 aku ade cite aku smbg lg...
tadaaa en blog..nnt sy jengah kamu lg..

0 comments: