CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 18, 2010

I am sOsO fat

kate ibu mengandong kn...so time makan je physco dirik sendirik ckp kne mkn byk sbb mkn tuk 2 org..so mkn salu la bertambah kn..tup tup g check-up 12 mei 2010..haa hamek ko sebulan nek meletOp trus 3 kg noxx.kne sOund la ngan Puan Doc.lepas kne sound sket7 ngan Pn Doc aku di c/c kan kepada Pn Misi lak smbg ceramah psl diet. During the 1st trimester dlu berat aku turun..so Pn Doc advise suh mkn byk sket..bler da mkn byk meletOp plak naek smpi 3kg.


Once diet da xstabil so kne denda..minum air gula..mcm mane rupe pon xtau la kn. Pn Misi pesan kalo minum air gula ni U kne puase dlu la mlm sebelum tu..start kol 10 da xuley mkn pape da. Tp aku xtau aku mabOk ape..aku ingt appoinment tu on 17 mei..16 Mei mlm tu mmg aku da stat puase la kn. Soknye senin aku siap7 nk g keje awal sket sbb poiment kul 730. On da way tu aku bkk la buku check up tu belek7 lam kete...


debusshh!!


rase nk lempang diri sendirik sbb tgk poiment tbe7 jd 24 Mei means mggu depan satu lg..arGHHhh..aku marah sbb haku lapar dan juge dahage kOt pepagi tuh..


Len-len kali pliss alert la ko pnye poiment jenie hoi..

0 comments: