CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 18, 2010

DKNY wallet + GAP cardy

Ohoii..da berbulan wallet aku dicurik..aku xtau ape naseb ko sang wallet kesyayangan aku tuh. dan selama kehilangan wallet tuh la aku bwk ati jauh sgt..tgk je wallet..nk beli tp asek xbekenan asek duk tringat wallet lame.ksian..dan selama lebey kurang nk msk setengah tahun tu jgk la aku duk kelek cebek emas wane merah aku tuh. tp skang aku da celik mata lpas da skian lama aku mnyepi lam dunia SHOOPINK nih..aku gegarkan smula donia ini..

aku dapat DKNY wallet..da wat payment tggu fly fly from London to Wgsa Maju..owhh cepatla kamu terbang..aku da xsabO da nih nk letak kad-kad aku ni...at da same time ni jgk la smgt aku berkobar7 nk g amek ic baru aku yg aku da kuburkn kt JPN Maju Junction tu da bezaman. Agak-agak kne denda x kalu amek ic lambat?? dush dush..aku lg skali xperasan ic sementara pon ade tamat tempoh ghopenyerr.

Ceriteranye...one day lam bulan April aku nk kuarkn duit gne manual kt BSN..da isi form hape sume no turn pon da amek..tibe turn haku..tnjk la ic sementara aku yg da lipat-lipat 12 tuh..skali die ckp xboley proceed sbb ic sementara tamat tempoh..HOOYEAAHHH...ic smentara pon ade due date ke meh?? hahadoiyaiii...balik ngan perasaan hampa tp xjgk g amek trus ic baru tu kn..

Tp bile da ade wallet baru ni mmg berkobar7 la nk g amek ic tu tp takut jgk nk g amek watnye die denda kne kuarkn duet lg kn..da kopak cane??



~~~

GAP Cardy...fly dlm Mesia saje...aku beli sbb die nmpk cam loose n org7 preggy seperti aku ni sgt seswai utk pakai. petah lagi bile aku ni baru ade selai kot baju yg loose yg seswai utk preggy mommy sepetiku ini. huhu..ssh mencarik baju preggy..mane7 kdai pegi usha sume xtarik mata ni memandang. bajuku sume sudah sendet-sendet dan mule rase ketidakselesaan. juge menjadi masalah besar kalu nk kuar g jenjelan..berjela la lamenye aku duk menung dpan almari tuh duk tenung baju mane yg bulih pkai..

so skang aku mencarik7 lg baju lagi 2-3 lai supaya maselah aku time nk kuar jenjalan setel..hikhik..walopon cume cardy tp xpela..at least aku dpt ttp mane7 yg sendet bile pkai bj yg sediada ni..keh7..





0 comments: