CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 20, 2010

HARAM !!!!!!

saye dengan ini mengisytiharkan yg GAP cardy aku beli tuh....

HARAM
..kpd sesape yg mencurik cardy aku tuh....

HARAM!!!
HARAM!!!

aku x halal kn seurat benang pon yg tersentuh kt badan pencurik itu..berkudis bernanah la badan7 pencurik tuh...ngape suke nor mencurik??sape pencuri bersiri yg ujud kt JPS ni?

haku xnafikan haku juge cuai sbb tertinggal time msk tolet...tp kalu org7 yg jmpe tu ade hati bersih suci murni xdela ko nk rembat trus barang org cam tu je kn..xdenye kedaan parcel yg aku tertinggal tu nmpk mcm utk diwakafkn!!...xde!!xde same sekali!!

itu bukan barang wakaf hokeyss...
diulang..bukan barang wakaf !!


haku xtuduh sape7..tp kalu staf wat keje cenggini haku sadis la kot..ko bergaji byk kot kerajaan kasik...beli la sdri...plus dlm parcel tu ade ubat-ubatan utk baby aku ni membesar sehat bagaikn juara..tp ko songlap skalik!! oh..oh...ko mmg xkn bahagia smpi akhirat pencilok puake!!

AAHHH!!.tensi tensi..jgnla perkara same terjadi pada wallet ku yg akan datang bertandang lam beberapa masa lg...

hai..ngapela manusia ni suke mencurik..byk nyer syaitOOnn lam badan ko menghasut utk mencurik...bawak7 la bertobat dari panjang tangan..jagala generasi7 ko akan datang tu wahai pencurik..

hahahadiossss~~~jage ko pencurik..1 day nnt ko akan tertunduk terhantuk tergadah terlentang terjelepok depan haku...!!!

4 comments:

rinaDOrina

sabar...dugaan.. tp memang agak kurang ajar la pencuri itu...

Qastalani®

alahai sayang nyee.. sabar jenn.. ko pun satu.. camne laa bole tinggal..

DR

mntk a bb ko carik baru.. isk!! xbaek nyumpah2.. awk 2 bbadan due.. [pehal aku mcm nenek kebayan kasik nasehat je nih??]

JeNie

saye xsumpah7...saye geram..tp sy da btau baby saye..jgn tiru mcm saye....sy tgah hot time nih...sy suh baby sy byk7 sabar...