CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 10, 2010

cuppies

ihih ihih..da lame sgt nk buat cupcakes..at last tecapai jgk dgn plan yg tesgtla xplan nk buat sume nih. act..aku da lame smpn resipi..smpn wat pekasam jek..smpi da lunyai kertas resipi tu kn. ari khames tbe7 mas tnye aku hape plan wesak day? aku ckp xde pape duk umah jelaa..die pon ckp free..bosan xtau nk wat pe..tbe7..**PLING **PLING!! jom cupcakes jom!!

seraya dgn itu jgk la..tgahari kami chalow g kdai bake with yen di jln chow kit. pegi la kami beli sume mnde7 alah nk buat cupcake tuh.da alang7 aku da lame nk buat cup cake ngn oreo cheese cake..aku blikn skali bahan7 nk uwat oreo cheese cake knon nk kasi laki aku mkn..yg gemar sgt mkn cheese cake kn.tp oreo xbuat lg..ntah zmn bile nk buat kn...erbeku la sume jnis krim ngn cheese lam peti tu dlu...tggu ade mase aku buat..hekhek..

so ari jumaat kami mulakan plan dgn lafaz bismillah..sonok weh..tp time nk wat topign agak skt pinggang aku..bler da tgk comel7 rasa puas ati..sy SUKE !! sy xmakan..tp sy bg pd jiran7 tetangga..dapat 60 bijik kot..byk woo..mne mau nk mkn sume kn..so bwk g opis lg...den tekojut dpt tempahan trus!! ohh..tidak..sy buat tuk men7 jek..bkn nk mencebur diri trus dlm bidang baking membaking..hikhik..



* sediakan bahan-bahan*

* laki aku turut serta..berminat jugak rupenyer..gud gud nnt raye tulun i buat cookies k *



* sesi deko-deko menyakitkn blakang aku smpi ketandusan idea...deko-deko krg mnarik..
mas tetinggal mnde alah yg nk deko-deko tuh *


selesai misi cuppies..tggu misi aku wat oreo cheese cake !!

1 comments:

Farihah

wah beshnye.. adik2ku da pandai buat cup cake.. nnt leh ajar akk pulak deh :)