CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 4, 2010

ShOOpink Org kaya [ parfume + henbeg + kereta ]

Bertempat di KLCC, betarikh 1 januari...sabariah mengeluarkn sejumlah wang yg agak byk tuk shOOpink wei..orang kayO!! aku xpueh hati!! yg len tukang teman jek..walOpOn aku behasrat maO carik purse tp tidak bekenan pulak dihati ini maka xdek la purse baru aku...dr arituh lg wei nk bli purse..da org nk spOnsOr pulak..xpe dear..u bank in smule la duet tuh nnt ai kelim smule kt u kalu ai da bli nnt.

YES ni sunggOh mengujekan tp ade kekangan tertentu yg dipikirkn dan aku mentahan napsu utk shOOpink!! ktOrg windOw7 shOOpink jek smbl msk7 fitting rOOm try7 baju + kasut sume sekurang7nye blk dgn perasaan yg baek walOpOn xdpt beli.bg jela peluang kt sabariah yg kayO ni shOOpink..smentara tunggu si saba menyOping (lame wei ko memilih barang..kaki haku penat wei) aku g wat kad i-setan yg kehilangan arituh...so dapat la parking free menggunakan resit saba berharga ratus-ratus ringgit..auumm!!



*xde pulOp gmbr kOrg tyme shOOping wei..hikhik..terpakse aku tempek gmbr haku ngn camir jek laa*

Selepas menyOOping di KLCC ktOrg begerak ke Wangsa Walk Mall mencarik hiburan. kuar KLCC da mlm ghupenye memndangkn ktOrg pOn sbenanye kuar da kOl 4..hikhik..smpi WWM pegi carik tmpt nk isi perOt stOkin nih. ktOrg mkn di Restoran Ayam d'Penyet Lori !!

Menu : Nasi (4)
Ayam Penyet (2)
Sup Ekot/Buntut semangkok (menjadi tnda tnye..buntut ape wei..ahaks!)
Air...


Lepas da knyg...g karokeyy wei smbl menyambOt Selamat Hari Jadi Sayangku. Sambutan diawalkn memandangkn saba juge maO join...pg la beli 2 ketOi kek di Secret Recipe tedekat..nyumm..nyumm..


Happy Becoming Bestday Dear..mi Love u Dear..ma 4eva Love!!



*Shooping kete smbg next tyme...tadaaa~~



















































1 comments:

PuRpL3

kontobesi gile statement..setahun skali je tu weh..pasni xde dah..hehe